Cum să simţi că i-o tragi mai şi TU sistemului din când în când, nu numai invers (Ep. 1)

Despre ce este “sistemul”, am scris aici.

Într-un hypermarket oarecare. 1 kg de banane = 5.5 RON. 1 kg de morcovi = 2 RON. Bun. 2 banane mari cântăresc cca. 500g, 1 morcov mediu cântăreşte 60g. Le pui pe cântar, apeşi pe tasta corespunzătoare, iese eticheta. Costă împreună, să zicem, 3 RON.

Un prieten de-al meu are obiceiul să pună şi bananele şi morcovii în aceeaşi pungă (salvăm mediul, da?). Şi ce idee i-a venit lui? Dacă pune bananele pe cântar şi apasă tasta “Morcovi” şi invers? Reiese că plăteşte 60g de banane şi 500g de morcovi, adica vreo 1.4 RON. Olelei!! Dar dacă se prinde casiera? CINE?? Tanti aia cu salariu de mizerie? Crezi că îi pasă?

Acum vine şi dimensiunea morală. Ce face prietenul meu se cheamă furt (cred). Diferenţa e că nu o fură pe tanti Nuţi de la colţ, care stă acolo săraca de dimineaţă până seara şi care din asta trăieşte. Nu, tată, fură ditamai corporaţia, căreia îi pasă de clienţi la modul ăsta. Quid pro quo, bitch.

Şi nu e vorba de bani. Mare brânză, câştigă 1.5 RON. E vorba de principiu. Se simte mai bine în ziua aia. E ZEUL. Clint Eastwood se uită la el şi îi zice “Frate, îmi faci onoarea să ieşi la o bere cu mine?”

“Dacă se prinde casiera, ce faci?” l-am întrebat. “Păi ce să fac? Îi zic că am greşit, m-a sunat cineva în clipa aia şi am încurcat etichetele”.

3 Responses to Cum să simţi că i-o tragi mai şi TU sistemului din când în când, nu numai invers (Ep. 1)

  1. vishnuz says:

    Nu-mi zice ca s-a intamplat in Bila?:))

  2. johncue says:

    Nu, in Sfera

  3. stroie says:

    fuck the system… eu cred ca daca noi nu ne luam ce ne cuvine nimeni nu ne da…

    asa ca… sanatate par pe spate…

    de cate ori ei nu au pus un pret pe raft si altul la casa…

    ura,

Leave a Reply

